Erik skrev:Når det gjelder mange av importølene fra NØ så er de i utgangspunktet tatt inn for pub markedet, noen av Cantilon ølene har de bare fått 4 kasser av, så det er kanskje ikke så rart om de er tomme.
Inbreak skrev:Erik skrev:Når det gjelder mange av importølene fra NØ så er de i utgangspunktet tatt inn for pub markedet, noen av Cantilon ølene har de bare fått 4 kasser av, så det er kanskje ikke så rart om de er tomme.
Med tanke på at markedet er der, så er det no litt rart dei ikkje tar inn meir.
Inbreak skrev:grove skrev:Inbreak skrev:Ei kasse Cantillon Lou Pepe Kriek 07 er dermed bestilt.
I tillegg er Cantillon Kriek Lambic, NØ Ut på Tur, Tyttebær og Imperial Dunkel Wit, og HB Wild Thing i bestilling.
Nydelig. Har du bestillingsnummerene for disse ølene?
Alt er spesialbestilling, så det er ingen vanlige bestillingsnummer på desse. Så du må med andre ord bestille minst ei kasse av kvar.
For Cantillon sin del blir dette 6 heilflasker.
Nøgne og Haandbryggeriet er vel 12.
Send mail til spesialbestilling@vinmonopolet.no så hjelper dei deg vidare.
Så lenge du veit om at ein leverandør har eit produkt tilgjengelig, kan du bruke denne metoden, forutsatt bestilling av ei kasse.
ha-rob skrev:Bestilte mandag HB Wild Thing via spesialbestilling@vinmonopolet.no og hentet varene på mitt lokale pol idag (torsdag). Bestilte kun 6 flasker og fikk 6 flasker. Det er et eget skjema som må fylles ut, så en fordel om man har et tomt skjema liggende på pc'n. Uansett får man det tilsendt på mail ved å henvende seg til nevnte mailadresse. Da gleder jeg meg bare til å få smakt på varene i løpet av helgen!
Erik skrev:Ved slike spesialbestillinger er det alikevel importør/bryggeri som bestemmer om de vil brekke opp en kasse, det er ikke opp til polet. Dette er egentlig logisk, tenk om du var importør og kun fikk inn 5 kasser av et bestemt øl. Da vet du at dette kan selges en kasse til 5 interesrte puber. Da er det ikke like interesant å åpne en kasse for å selge to flasker via polet til en privatperson. Det er selvfølgelig en annen sak om man har tilstrekkelig av dette ølet, da er terskelen mindre for å håndtere småsalg. Det er akkurat like mye jobb å selge 1 flaske som 10 kasser.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest